wtorek, 27 września 2016

[Rysunki #16] Underwater

deviantART Pixiv Artani
 Pomysł na ten rysunek zrodził się już kilka miesięcy temu, podczas oglądania zapowiedzi Amanchu! Myślałam, że to będzie yuri. Co prawda okazało się, że nie, ale rysunek tak czy siak musiałam stworzyć, bo postacie, kreska, jak i całe anime są po prostu cudne <3 Szczególnie ta kreska... Po prostu się w niej zakochałam. Miałam wcześniej zamiar popracować trochę nad swoim własnym stylem, ale ten jest taki śliczny, że w tym przypadku nie mogłam się powstrzymać, żeby go nie odwzorować ^_^

 Największym problemem podczas rysowania było ciało Pikari (tej w zielonych włosach). Co prawda przy obu wspomogłam się lekko manekinami z Clip Studio Painta, ale przy Pikari coś sknociłam i jej tułowie i biodra dziwnie wyglądają ._. A poprawiałam to chyba w sumie kilka godzin... Jeszcze sprawę utrudniało to, że Pikari jest niższa, a jej tułów wychodził mi nawet jeszcze dłuższy od Teko (długowłosej) i musiałam go skracać, co też nie za bardzo mi wyszło, bo tej różnicy za bardzo nie widać...

 Drugim problemem była twarz Teko, która zamiast na Pikari patrzy się gdzieś w dal. Choć i tak jest lepiej niż było, bo w pewnym momencie wyglądała tak, jakby zza Pikari napływało coś, co miałoby je zaraz pożreć xD

 Za to już całkiem ciekawym wyzwaniem na pewno było odpowiednie odwzorowanie tego, że są pod wodą. Odkąd poznałam "moc" opcji mieszania warstw, nie było to w sumie aż tak trudne. Na pewno zrobiłam spory postęp od czasów poprzedniego :P No i w nowym włożyłam więcej pracy w bąbelki xD I dowiedziałam się, że ich nienawidzę... Już miałam ich dość, patrzę, a to dopiero jakaś ćwiartka wszystkich ;_;

 Ach, no i było jeszcze jedno utrudnienie~ bowiem od samego początku planowałam zrobienie również wersji dla zboczuszków ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale bez takiej ordynarnej nagości, więc wszystko musiało być pozasłaniane, przez co kilka razy rysunek musiałam poprawiać, a i tak nie wyszło idealnie. W każdym razie bonusową wersję możecie zobaczyć na Pixivie oraz tutaj.

 Ogólnie mi samej rysunek się całkiem podoba. Wciąż robię błędy, ale też cały czas robię jakieś postępy. Przynajmniej jeśli chodzi o rysowanie mangowych dziewcząt, co zdecydowanie wychodzi mi najlepiej... Ale chciałabym też rysować inne rzeczy, a przy takowych dostaję lekkiej załamki ._. Mam nadzieję, że na studiach mnie czegoś nauczą, bo za 2 lata planuję być magistrem sztuki xD

8 komentarzy:

  1. Włosy Teko są świetne, takie naturalne, długie, zaplątane *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uguu *_* Troszkę się z nimi męczyłam, w sumie długie włosy nigdy nie wychodziły mi za dobrze, ale super, że ci się podobają ^_^

      Usuń
  2. łała, jakie kolory :D widać duży progres w porównaniu z Twoimi starszymi pracami

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się strasznie podobają mordki w Twoim wykonaniu! Te oczy... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek, świetnie sobie poradziłaś z proporcjami (ja tam nie widzę żadnych niedociągnięć;)), szczególnie, że pozy bohaterek są dosyć skomplikowane, a wyglądają bardzo naturalnie. Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...