poniedziałek, 9 maja 2016

[Rysunki #14] Forest at Night

 deviantART Pixiv Artani

 Po ponad rocznej przerwie w końcu wróciłam do rysowania dla siebie. I to tak rzucając się na głęboką wodę, bo nigdy wcześniej nie rysowałam tak skomplikowanego tła, do tego postać narysowałam inną techniką niż zawsze. Właściwie to podczas rysowania miałam w głowie cały czas "WTF am I doing?" Ale do rzeczy...

 Jak widać tym razem nie jest to fanart, a moja Camelia. Wizja takiego rysunku chodziła mi w głowie już od dłuższego czasu, więc w końcu, gdy nadeszła możliwość (zaliczona obrona), zdecydowałam się go urzeczywistnić. Przy okazji spróbowałam innego sposobu rysowania - bez konturów. Koniec końców dodałam coś w rodzaju konturów, bo bez wyglądało to średnio ^_^' Tak wyszło chyba całkiem nieźle.

 Jeśli chodzi o postać, to największą trudnością była twarz. Srsly, nie ogarniam semi-realistycznych twarzy ._. Poprawiałam ją pierdyliard razy, ale wciąż wygląda jakoś derpowo. Reszta ciała jest chyba względnie ok, choć nie jestem pewna co do cieniowania. Za to udało mi się jakoś ogarnąć dłonie i stopy. Przynajmniej mniej-więcej >_>

 Jak ktoś czyta mojego bloga od początku (istnieje ktoś taki?) to być może wie, że tła są moją zmorą x_x Nie miałam pojęcia jak się za nie zabrać, ale bazgrałam, bazgrałam i coś tam mi wyszło. Ale do teł z filmów Shinkaia brakuje mi jeszcze jakiś tysiąc lat. Rysowanie refleksów w wodzie to dla mnie istna czarna magia (to dziwne jasne coś w wodzie to odbicie księżyca, jakby ktoś pytał). Kamienie nie chciały wyjść takie jakie chciałam. Trawa krzyczy hurr durr. O wodospadzie sama nie wiem co sądzić. Drzewa chyba wyszły najlepiej. Za to roślinko-liany przy wodospadzie to była i jest tragedia xD Ale z nimi to już po prostu nie chciało mi się babrać.

 Ogólnie nie jestem z tego rysunku jakoś szczególnie dumna. Będę musiała się jeszcze wieeele nauczyć. No i poszukać jakichś dobrych tutoriali~

3 komentarze:

  1. Znalezienie napisania komentarza na takim blogu...jest trudne,zrób napis na czerwono,to się nie zgubię xD
    jestem w szoku,piękne dłonie,stopy,twarz...cudowny rysunek.ja mam zawsze z tym wielki problem,chociaż też rysuje:( Wyjaśnisz mi,w jaki sposob rysujesz nocne obrazki? to jakis specjalny styl cieniowania?
    Zazdroszczę...
    Tez mam deva,jesli jeszcze wchodzisz,mozesz tam do mnie napisac:)))

    www.japonskiwachlarz.blogspot.com
    Pozdrawiam^^

    dev: www.ginnyasakura.deviantart.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rysunek, musiałaś się bardzo przy nim napracować bo każdy szczegół jest fajnie zrobiony:) Jedyne co to przydałoby się trochę więcej cienia na postaci, szczególnie na nogach, wszak to noc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz ^_^ I chyba masz rację. Ona w sumie miała się tak trochę wyróżniać, jakby odrobinę świecić, ale chyba trochę przesadziłam :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...