niedziela, 3 maja 2015

[Rysunki #13] Blonde

Blonde
 deviantART

 Narysowana do konkursu na nagłówek pewnego bloga o pielęgnacji włosów. Niestety właścicielka "nie lubi mangi" ^_^' Jednak przy okazji podszkoliłam się w rysowaniu włosów. Poza tym, na tym samym blogu wygrałam w mini-konkursie (dodałam setny komentarz xD) odżywkę do włosów, więc mam nagrodę pocieszenia :P

 Jeśli chodzi o włosy, to jeszcze nie to, co chciałabym osiągnąć, jednak sama muszę przyznać, że postęp jest naprawdę spory, porównując do rysunku z listopada.

 Co do reszty rysunku, jak zawsze znajdzie się parę błędów. Szczególnie twarz trochę jakby dziwnie mi wyszła. Cieniowanie ciężko mi, szczerze mówiąc, samej ocenić. W pewnych miejscach wygląda całkiem w porządku, w innych coś mi nie pasuje. No i sukienka... o ile góra jeszcze jakoś wygląda, to już dół, przyznaję, odwaliłam byle jak. Nie miałam pojęcia jak to ładniej zrobić xP

 I to chyba tyle. Ostatnio mam art blocka, więc kolejnych rysunków szybko się nie spodziewajcie ._.

5 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio cierpię na art blocka ;;

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz tego, że ma oczywiście cudowne włoski bardzo podobają mi się również jej oczęta. <3 Pomijając cudowny kolorek (jestem fanką niebieskich oczu ^^"), ma piękne rzęsy i ogólnie cudnie wyglądają. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy mega, ale właśnie wyglądałoby fajniej jakbyś użyła więcej cieni na sukience :D Trochę się to IMO gryzie z tymi głębszymi cieniami na włosach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...