piątek, 20 marca 2015

[Rysunki #12] Good Morning

Lala Satalin Deviluke - To LOVE-Ru
 deviantART Pixiv Artani 
 Coś dla zboczuszków >:D A konkretniej Lala z To LOVE-Ru (w następnym poście napiszę o tym anime).

 Jak widać poszłam w stronę własnego stylu, zamiast naśladować oryginalny styl danego anime. I to chyba dobrze, bo tak urocza twarzyczka to mi chyba jeszcze nigdy nie wyszła >ω< (skromność.exe not responding). Poważnie nie mogę uwierzyć, że udało mi się coś takiego stworzyć xD No a przynajmniej jeśli chodzi o samą twarz, bo reszta wciąż ma troszkę do życzenia.

 Można znaleźć parę mniejszych czy większych błędów w anatomii. Tło też wygląda trochę nijako. Nie potrafiłam zrobić zmarszczeń na prześcieradle, już nie komentując tych na kołdrze... Nie miałam też pojęcia jak zrobić światło padające od okna tak, jakbym chciała... ;_; Jeszcze tyle nauki przede mną... Do tego miałam pewne problemy z kolorami. Nie jestem pewna czy teraz są ok.

 Ale jak się przybliży na twarz to jest super xD Nie no, mam niezłego hype'a przez to... Mam nadzieję że w kolejnych rysunkach też mi będzie tak wychodzić :3

Lala Satalin Deviluke - To LOVE-Ru
KAWAIIII

6 komentarzy:

  1. Jest jeden błąd, który troszkę razi, a mianowicie skręt ciała. Skoro jest w takiej pozycji to pierś (i górna partia ciała) na pewno by się inaczej ułożyła. Wygląda to trochę tak, jakbyś miała przed oczyma dwie różne pozy i w trakcie wykonywania rysunku zmieniła zamysł.
    Co do draperii to proponuję poustawiać sobie różne materiały np. na krześle i rysować. To najlepiej szkoli rękę i wkrótce sama zobaczysz, że nie ma w tym nic strasznego.
    A twarz prześliczna *o* totalnie bez zarzutu!
    Tak trzymaj :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, trochę za bardzo ją "skręciłam" xD A ten pomysł będę musiała wykorzystać, jednak znając mnie, to nie wiem czy kiedykolwiek mi się to uda (a to nie mam czasu, a to mi się nie chce, a to blablabla... x_x). W każdym razie dzięki ^ω^

      Usuń
  2. Noo powiem ci że buźka przywodzi mi na myśl te wszystkie profesjonalne arty z zerochana :D jest świetna, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. trening czyni mistrza. więc im więcej rysowania - tym lepiej.
    twarz jest naprawdę urocza! a proporcje, to kwestia wprawy. ♥

    http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...