niedziela, 18 stycznia 2015

[Rysunki #10] Pixel Art

Camelia Pixel Art
 deviantART
 Z pewnego powodu pomyślałam sobie, by spróbować pixel artu. Padło oczywiście na moją OC i wynik widać powyżej.

 Źle chyba nie wyszło, ale też mogło być lepiej. A przynajmniej nie dorównuje wielu różnym wspaniałym pracom jakie widziałam. Choć czego tu się spodziewać po pierwszym razie ^_^' Na pewno można było jakoś lepiej zrobić cieniowanie. Nie jestem pewna co do lineartu. Za to na pewno rzuca się w oczy ta zgięta ręka. Jest chyba za mała...

 Myślałam jeszcze żeby zrobić z niej animację, a konkretniej by machała skrzydłami, ale żeby dobrze to wyglądało musiałabym też zanimować (istnieje takie słowo? xD) włosy i to przejrzyste... coś. No i jako ultra-leniwa istota zrezygnowałam -ω-

 Co do samego pixel artu, to całkiem fajna zabawa, ale raczej nie dla mnie. Jest dość proste, ale strasznie z tym dużo roboty D: Trzeba dopracować każdy piksel, a to jest pracochłonne... Tak więc więcej takiej sztuki raczej tu nie zobaczycie ;P

2 komentarze:

  1. Mnie w sumie nigdy nie porywały pixel arty - fajnie wyglądają np. jako ruchome ikonki gdzieś, ale poza tym zupełnie niemój typ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proporcjonalnie jest nawet nieźle (ręka jest dosłownie ciut za mała - łatwo idzie sobie odmierzyć ołówkiem - standardowa metoda :D). Bardziej razi prawe skrzydło, jest trochę pod dziwnym kątem.
    A mnie tam się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...