poniedziałek, 12 stycznia 2015

Mangowa mini-kolekcja

 Sporo osób na swoich blogach przedstawia swoje kolekcję, a więc co mi tam. Ja też co nieco pokażę, choć to całkiem skromny zbiór. Nie jest tego dużo głównie dlatego, że jestem osobą strasznie skąpą xP Potrafię się użalać nad każdą wydaną złotówką. A nawet jak się zdecyduje coś sobie kupić, to nie mogę się zdecydować co. No i jeszcze jeden problem - brak miejsca. Zwyczajnie nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać ._. Może kiedyś, gdy będę zarabiać własne pieniądze i będę miała własne mieszkanie gdzie będzie miejsce, moja kolekcja znacznie się rozrośnie. Tymczasem podziwiajcie aktualną :P

Manga - Love Hina
 Moją "najpierwsiejszą" mangą był tom Love Hiny, bodajże 14-ty. Akurat byłam niedługo po obejrzeniu anime i widząc ją na półce w Empiku (gdzie wtedy wybór był naprawdę marny) pomyślałam, że dowiem się co było potem. Później dokupiłam jeszcze 3 tomy. Myślałam nad tym, żeby zebrać wszystkie, ale zrezygnowałam.

Manga - Bleach
 Jako niegdysiejsza wielka fanka Bleacha nie mogłam zainwestować w tężę mangę gdy tylko zaczęła wychodzić. Bleach jednak znudził mi się jakiś czas temu i dałam sobie spokój z kupowaniem po pierwszym arcu.

Manga - Death Note
 W sumie nie pamiętam czemu zaczęłam zbierać Death Note'a. Pewnie dlatego, że tak kultową serię trzeba znać również w oryginale :P Planuję zebrać wszystkie tomy, choć idzie mi to bardzo powoli (pierwszy kupiłam dobre kilka lat temu).

Manga - Hetalia
 Hetalia ma w sobie to coś, co mnie do niej przyciągnęło :3 Niestety ostatni posiadany przeze mnie tom już nie spodobał mi się tak bardzo jak poprzednie, więc dałam sobie spokój z tą serią.

Manga - Pandora Hearts
 A to najlepsza manga jaką czytałam *_* (szczegół, że jest ich ledwie garstka xD) Miałam dosłownie łzy w oczach, gdy dowiedziałam się, że Waneko wyda ją w Polsce. Tak więc zbieram i nie spocznę, póki nie będę mieć wszystkich tomików :3

Manga - Dogs
 A to tak w akcie uwielbienia dla jednego z moich ulubionych ilustratorów :P Sama seria jednak średnio mi się podoba, więc skończyłam na samym prologu.

 To teraz coś poza mangami:

Manga - poradniki rysowania
  Poradniki rysowania znajdą się raczej w większości kolekcji otaku ;P I ja mam aż całe trzy. Dwa z tyłu są bardzo słabe i nikomu ich nie polecam. Ten z przodu zaś (Sarah Mayer - Shoujo Manga dla początkujących) jest naprawdę fajny i polecam, choć kupić można już tylko używane egzemplarze.

Nauka japońskiego
 Oczywiście nie obędzie się też bez czegoś do nauki japońskiego. U mnie tylko dwie książeczki do nauki hiragany i katakany. Może kiedyś zainwestuję w te o kanji.

Black Rock Shooter Nendoroid
 No i jakże by było nie mieć figurki! Tylko że... ta to akurat podróbka ;_; (no co, nie znałam się...)

Przypinki
 Garść przypinek też oczywiście się znajdzie. Jakby ktoś był ciekawy:
  1. Ichigo (Bleach)
  2. Stocking (Panty & Stocking with Garterbelt)
  3. Badou (Dogs)
  4. Gilbert i Vincent (Pandora Hearts)
  5. Reimu (Touhou)
  6. Black Rock Shooter
  7. OC Momopu
  8. Hayato (Katekyou Hitman Reborn!)

Opaska do spania
 A na koniec takie cudeńko, które czasem pozwala mi zasnąć :3 Kto kojarzy z czego to?

5 komentarzy:

  1. Pandorę tyle ludzi zachwala, że coraz bardziej mnie kusi, a nie powinnam, bo ostatnio kolekcja masakrycznie mi się rozrasta - za czym idą oczywiście finanse :C

    Mamy zupełnie inne mangi w kolekcji XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gusta mamy dość różne, bo mnie Pandora Hearts przy trzecim tomie całkiem znudziła, a wstęp do the Dogs był moim zdaniem świetny. Niestety był pożyczony, a pierwsze tomy przepałowałam, a wolę czytać w wersji mangowej, niż jako anime, więc...
    Black Rock Shooter to moje pierwsze anime i mam do niego pewien sentyment i nawet podróbka figurki byłaby spoko. Jeśli chodzi o ostatni gadżet, to chyba jakaś piosenka Vocaloidów, ale głowy nie dam. Gdzieś na pewno już to widziałam, a jedyne z czym mi się kojarzy to Matrioszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat w temacie mang jestem za bardzo rozpustna, hahah :D
    Mnie PH znużyła po jakichś pięciu tomach, ale kupuje nadal, choć nie mam czasu przeczytać (kupuję-odkładam). Wrócę do niej przy większej ilości czasu wolnego. Poza dwoma pierwszymi tytułami, pozostałe posiadam u siebie, ale nie są to moje ulubione i po prostu zajmują miejsce na półce.
    Również posiadam ten poradnik Shoujo Manga. Dostałam go w zamierzchłych czasach, ale pamiętam, że bardzo dobrze był skonstruowany. Jasno i przejrzyście (:
    Bardzo ładna kolekcja (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych tytułów co Ty, posiadam tylko Hetalię. W pierwszych tomach kreska była moim osobistym koszmarem, ale im dalej tym lepiej. Nie zauważyłam jakichś szczególnych zmian na gorsze w fabule (pf), więc zbieram dalej. ^^
    Planuję kiedyś kupić Death Note, ale póki co nawet nie zaczęłam. Anime nie byłam w stanie przecierpieć do końca, pod koniec naprawdę nie dawałam rady już oglądać, tak mnie znużyło. ;c
    Całkiem w porządku ta figurka jak na bootlaga, tylko noga jej tak dziwnie sterczy. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kolekcja, mam nadzieję, że mi też kiedyś uda się zaopatrzyć w Dogsy. xD
    Szkoda, ze figurka to podróbka, ale spokojnie, ja też o podróbek zaczynałam. <3 Ach te stare, dobre czasy. xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...