czwartek, 25 grudnia 2014

[Rysunki #9] Jigoku Shoujo

Ai Enma - Jigoku Shoujo
 deviantART Pixiv
 Tsa, Jigoku Shoujo mnie zainspirowało i musiałam narysować Ai :P

 Co tu mogę powiedzieć... Na pewno tło wyszło mi wyjątkowo dobrze. Spodziewałam się czegoś o wiele gorszego. No... pomijając lampiony, bo te wyszły dziwnie. Perspektywa to zło ;_; Zawsze miałam problemy z wyobraźnią przestrzenną.

 Z postacią chyba nie jest źle. Może głowa powinna być trochę mniejsza. Za to cieniowanie nieszczególnie mi się podoba. Ciągle z nim eksperymentuję, ale nic dobrego nie wychodzi. Już pomijając, że postać słabo zgrywa się z tłem, ale to u mnie standard.

 I to chyba tyle. Podsumowując ten rok, na pewno zrobiłam jakieś małe postępy w rysowaniu. Ale to dla mnie za mało xP Muszę się bardziej postarać...

3 komentarze:

  1. Jej,Ty widzisz tyle niedociągnięć, a dla mnie obrazek jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja to już mam chyba taki nawyk, że w każdym rysunku jaki zobaczę wypatruję niedociągnięć xD

      Usuń
  2. Też sie opuściłam z malowaniem. Widze jak wszystkie podobrazia patrzą na mnie posępnym wzrokiem i wrzeszczą 'namaluj coś na nas'! x,x
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...