piątek, 21 listopada 2014

[Rysunki #8] Black Hanekawa

Black Hanekawa - Monogatari Series
deviantART Pixiv
 Tym razem coś z Bakemonogatari. A mianowicie pewna ponętna kocica >ω<

 Nie wyszła jakoś źle, ale ma trochę błędów. Głównie razi mnie, że wciąż nie potrafię dobrze zgrać postaci z tłem. To głównie kwestia cieniowania, nad którym nadal pracuję. Okropnie wyszła też noga, której nie miałam pojęcia jak narysować ._. Tak więc anatomię też muszę przećwiczyć... I tak sobie myślę, że przydałoby mi się znaleźć jakiś lepszy sposób rysowania włosów, bo ten średnio wygląda. Sama nie wiem co jeszcze sądzić o tej pracy. Przydałyby się jakieś komentarze, ale tych dostaję tyle, co kot napłakał xP

 Teraz muszę pomyśleć co narysować następne. Zastanawiam się nad jedną postacią, ale nie mam pomysłów jak ją przedstawić. Parę już odrzuciłam ze względu na to, że nie potrafiłabym ich narysować ;_; Może kiedyś...

1 komentarz:

  1. niezła kocica ^_^.

    Co do błędów - faktycznie, ugięta noga powinna być większa, a kolano tak ugięte powinno zasłaniać trochę lewe biodro.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...