czwartek, 6 listopada 2014

[Rysunki #7] Przed i po

 Przez ostatnie dwa tygodnie znowu musiałam korzystać ze starego laptopa i nie mogłam rysować x_x Kiedy w końcu odzyskałam tę możliwość, pomyślałam, że zrobię deviantartowego mema pokazującego postęp w rysowaniu. No i tak to wygląda:

 deviantART

 Rysunek z 2009 roku był jednym z pierwszych kiedy uczyłam rysować się w "mangowym" stylu. Postać na nim była ociupinkę wzorowana na Mio z K-ONa, głównie oczy, których normalnie bym tak dobrze wtedy nie narysowała :P

 A to większa wersja rysunku z tego roku:



 Na pewno trzeba przyznać, że różnica jest wielka. Są narysowane w kompletnie innym stylu. Nowy jest o wiele bardziej szczegółowy, kiedy stary był bardzo prosty. Jednak ten stary też miał w sobie coś fajnego. Nowy, choć lepszy, średnio mi się podoba. Głównie twarz. Nie potrafię wyrobić sobie żadnego konkretnego stylu rysowania ;_; Podobnie jest też ze światłocieniem, z którym wciąż improwizuję. Dlatego muszę więcej rysować, tylko że... łatwo powiedzieć xP

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...