piątek, 10 października 2014

[Rysunki #6] Kuroyukihime

Kuroyukihime - Accel World
 deviantART Pixiv
 W końcu kolejny rysunek. Myślałam, że trochę więcej uda mi się tego narysować w te wakacje ._. Ale przejdźmy do tematu.

 Ten akurat jest podwójnie przełomowy. Po pierwsze, chyba pierwszy raz rysowałam coś od początku na komputerze. Wcześniej zawsze najpierw szkicowałam na papierze. Tym razem miałam sporo problemów z perspektywą i żeby nie marnować tyle ołówka i gumki, przerzuciłam się na kompa. Chociaż koniec końców i tak musiałam się posłużyć stroną.

 Po drugie, kiedy miałam skończony szkic i zaczęty lineart, dowiedziałam się o... promocji na Clip Studio Paint! Normalnie wersja Pro kosztuje $49,99, a w promocji kosztowała jedynie $15, czyli 50 zł z groszami, co jak na takie cudeńko to naprawdę niewiele. No i oczywiście nie mogłam się powstrzymać ^_^ I nie żałuję ani grosza, bo ten program jest po prostu ZAJEBISTY. Paint Tool SAI nie oferuje chyba nawet procenta tego co CSP. Dopiero co zaczynam z niego korzystać, ale już rysuje mi się w nim sporo lepiej niż w SAIu. A przede mną jeszcze sporo funkcji do odkrycia. Muszę dokończyć czytanie user guide'a (ma tylko 878 stron~).

 Za to co do samego rysunku, to chyba nie ma w nim jakichś większych błędów. Jedynie głowa i twarz mogłyby wyglądać lepiej, ale nie miałam pojęcia jak je poprawić. Pisząc posta zauważyłam też kilka drobnych błędów w kolorowaniu i cieniowaniu, ale tych nie chce mi się już poprawiać... Jeszcze muszę wspomnieć o tle - tu, jak widać, poszłam na łatwiznę. To tylko gradient. Miałam z nim trochę dylematów. Próbowałam jakichś wzorków i ozdóbek, ale beznadziejnie to wyglądało. Z tym, że wcześniej był tam tylko jeden motyl. W desperacji w końcu zdecydowałam się dorysować pozostałe i chyba jakoś to wygląda. Jedyne co mi przeszkadza to to, że to wszystko się tak zlewa, ale tu też nie miałam pomysłu jak to zmienić.

 A teraz muszę pomyśleć jaką by tu postać narysować następną~

3 komentarze:

  1. Witam, jestem z Nasza Twórczość. Chcę poinformować, że zgadzamy się na wymianę i już wstawiłyśmy twój button na naszego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Revelacyjnie rysujesz! Świetne anime, normalnie pro i prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...