niedziela, 17 sierpnia 2014

[Rysunki #4] Blair

Blair - Soul Eater
deviantART Pixiv
 W końcu kolejny fanart. Tym razem Blair z Soul Eatera.

 Ma zdecydowanie najbardziej szczegółowe tło ze wszystkich, jakie dotąd stworzyłam. Ale przy tym anime wymyślenie tła było banalne. Nie było też trudne w narysowaniu. Choć trzeba przyznać, że mogłam się przy nim bardziej postarać.

 W samej postaci jakichś szczególnych błędów nie widzę. Miałam tylko trochę problemów z sukienką. No i ta dynia nie bardzo współgra z postacią. Nie potrafiłam jej dobrze umiejscowić. Ale największym błędem jest to, że postać nie jest zbyt wyróżniona i zlewa się z tłem. Nie miałam pojęcia co z tym zrobić, poza tym że ją trochę powiększyłam, wcześniej była mniejsza.

 Jest jeszcze coś, co mi w tym rysunku nie pasuje. Brak w nim tego CZEGOŚ. Jakby duszy. Tylko jak mu ją dać...? Muszę się jeszcze dużo nauczyć w rysowaniu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...