poniedziałek, 7 lipca 2014

[Rysunki #3] Chibi Camelia

Camelia
deviantART
Mogliście ją już wcześniej oglądać na nowym nagłówku. To moja nowa OC. Na razie w wersji chibi ;P
Jeśli ktoś widział inne moje rysunki chibi, może zauważyć, że trochę dopracowałam u siebie ten styl. Co z tego wyszło, oceńcie sami. Błędów jako takich raczej nie ma. Jakby nie było, chibi to chibi. Są mało szczegółowe, więc jest w nich mało rzeczy, które mogą nie wyjść xD Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to cieniowanie, nad którym ciągle pracuję i eksperymentuję, ale wciąż nie mogę osiągnąć tego, co bym chciała >_< Może kiedyś...

Tymczasem co do mojej OC, jak widać w tytule postu, nazywa się Camelia. Czemu? Bo jak wcześniej pisałam, jestem herbacianą amatorką, a herbata należy do roślin z gatunku kamelii i stąd u mnie pewnego rodzaju sentyment do nich xD
Sam wygląd postaci zaczęłam wymyślać już całkiem dawno temu. To jego ostateczny projekt:
Camelia
Rysunek był przerabiany mnóstwo razy i na kartce widać masę śladów po ołówku, ale skaner na szczęście tego nie uchwycił :P Nie mogłam w ogóle wymyślić jej żadnego fajnego stroju ani skrzydeł. W końcu na pewnym nudnym wykładzie wymyśliłam skrzydła, a niedawno, podczas oglądania anime, nagle wpadł mi do głowy pomysł na ubranie xD I w końcu jest.
W przyszłości możecie spodziewać się jakichś rysunków z nią, ale na razie wracam do rysowania fanartów, od których zrobiłam sobie zbyt długą przerwę D:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...