poniedziałek, 12 maja 2014

[Rysunki #2] Kaga Kouko

Kaga Kouko - Golden Time
deviantART Pixiv
Wreszcie ją skończyłam. Kouko z anime Golden Time. Wyszła na pewno gorzej od Belldandy. No i to tło to chyba jedno z najbardziej kiczowatych teł jakie stworzyłam xD Szczególnie te kałuże, ale ani mi się nie chciało, ani nawet nie wiedziałam co jeszcze mogę z nimi zrobić. Co do samej postaci, trochę eksperymentowałam z cieniowaniem. To raczej nigdy nie szło mi jakoś szczególnie dobrze. O tym które mi tu wyszło, sama nie wiem co sądzić. Chyba nie ma tragedii xD Ale też nie wygląda tak dobrze, jakby mogło. Jakby ktoś mógłby je skomentować, byłoby miło :P <żebrze o komentarze> Także z kolorami nieraz miewam problemy. Nie umiem ich za dobrze dobierać, dlatego wolę rysować fanarty i używać już gotowych schematów. Ale tutaj akurat sama wymyśliłam jej ubranie. No i nie wiem, czy nie jest za różowa i czy ta parasolka za bardzo się nie wyróżnia :< No i jeszcze anatomia itd... Wciąż robię sporo błędów. Przydałoby mi się nad nią poćwiczyć. Nawet mam sporo ściągniętych książek na ten temat, ale oczywiście nie chce mi się za to wziąć ;_; Czego jeszcze mogłabym się przyczepić...? Włosy mi nie chciały wyjść takie fajne jak ma w anime xD Nie chciałam ich kompletnie zżynać, a naśladować rysowania takich jakoś nie potrafię. I jeszcze falbanki. Rysowanie tego to był istny ból dupy D: A i tak mogłyby lepiej wyglądać. Podobnie torebka, która wyszła dość dziwnie...
I to chyba wszystko. Choć jedyną rzeczą na którą powinnam narzekać jest moje lenistwo ._.
Jeszcze dodam, że napis oznacza "w deszczu", lub jak kto woli, "in the rain" - po angielsku brzmi fajniej xD

2 komentarze:

  1. Stanowczo jest coś nie tak z prawą ręką. Jestem prawie pewna, że winą jest zły skrót prawego barku (zbyt wąski), przez to łokieć jest nie w tym miejscu, a przedramie nienaturalnie wykręcone. I jeszcze niezbyt podobają mi się stopy. Trzeba troszkę popracować nad palcami. Ogółem jest w porządku, udało Ci się dobrze rozmieścić proporcje ciała (1/2 ok). Kolorystycznie całkiem fajnie, dobre sfałdowanie sukienki tylko jeszcze trochę nieświadome cieniowanie.

    Jesteś na bardzo dobrej drodze (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stóp ogólnie nie potrafię rysować xD Będę musiała się kiedyś do tego przyłożyć i poćwiczyć. Co do rąk, też zbytnio nie wiedziałam jak je tu narysować. Widzę, że coś jest nie tak, ale nie mam pojęcia jak bym to mogła poprawić ._.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...