piątek, 9 maja 2014

[Animowe Refleksje #4] Acchi Kocchi - czyli nudy tu i tam

Acchi Kocchi
 Krótka, lekka komedyjka z elementami romansu i ultra kawaii dziewczynką. Hmm, brzmi dobrze. Czy coś mogło pójść źle?

 Krótkie, lekkie komedyjki ogólnie bardzo lubię. Uwielbiam takie serie jak Baka to Test to Shoukanjuu czy Working!! Tego typu anime jest świetne dla zrelaksowania się i "odpoczęcia" pomiędzy ambitniejszymi seriami. Jednak co jest nie tak z Acchi Kocchi? Sama podstawa tego anime, czyli komedia. Nie wiem, czy po prostu nie jest w moim guście, miałam jakieś gorsze samopoczucie podczas oglądania, czy jakoś się przypadkiem do niego uprzedziłam, ale humor tego anime jak dla mnie sięga dna. Większość "zabawnych" sytuacji jest albo strasznie głupia, albo mocno wymuszona (albo i to i to). Średnio raz na odcinek zdarzyło mi się unieść kąciki ust i to by było na tyle z tej "komedii". Do tego jakaś połowa postaci strasznie mnie irytowała. No i jeszcze ten romans... Z nim jest podobnie jak w Chihayafuru - niby jest i niby go nie ma. To znaczy jest i to dość widoczny, ale oczywiście nigdy do niczego większego nie dochodzi. Strasznie tego nie lubię x_x

 Pewna osoba na kyuu.pl napisała o Acchi Kocchi "emitter of warm feelings". I jak się nad tym zastanowić, to anime rzeczywiście w niektórych scenach jest bardzo przyjemne, takie ciepłe, urocze. Jednak takich scen jest mało. Na tyle mało, że ten głupawy humor je zupełnie przysłania. Normalnie takie sceny w anime potrafią mnie nieźle zauroczyć, ale przyznam się, że w tym nawet nie zwróciłam na nie większej uwagi.
Tak więc rozczarowało mnie to anime. Spodziewałam się po nim czegoś innego, a wręcz pokładałam w nim nadzieję na coś w stylu anime, o których napisałam na początku. Może to właśnie dlatego tak bardzo mi się nie spodobało? Kto wie...

 No to może teraz wy się wypowiecie? Ktokolwiek? xD Zgadzacie się ze mną? Nie zgadzacie? A może chcecie mnie zhejtować za pojechanie po lubianym przez was anime? Wszystkie komentarze mile widziane =ω=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...