środa, 30 kwietnia 2014

Trudnych początków ciąg dalszy.

Minęło już 10 dni od napisania przeze mnie pierwszego posta. I ja mam niezłe jazdy xD Oczywistą rzeczą jest, że na popularność bloga trzeba sobie zapracować. Nie można też zachłannie do niej dążyć - z czasem przyjdzie niespodziewana. Ale ja oczywiście bym chciała już xD I mnie to niemalże prześladuje... Przypuszczam, że to z przyzwyczajenia. Na moich starych blogach nie było takiego problemu. Każdy nowy post równał się, niemal natychmiast, kilku nowym komentarzom. A przy założeniu nowego bloga, wystarczyło zareklamować go na innym, by na samym starcie zyskać masę czytelników. Stare, dobre czasy.
Jednak te stare, dobre czasy już dawno minęły i teraz zaczynam od samego początku. Muszę się z tym w końcu pogodzić xD Ale jest jeszcze jedna rzecz, która mnie drażni i z tą już nie mogę się pogodzić. Mianowicie... to jak piszę ._. Jak czytam moje dotychczasowe posty to... ugh... Strasznie dziwnie brzmi to co piszę. I tu jedno mnie zastanawia - zawsze tak pisałam, czy po prostu wyszłam z wprawy? Może po prostu muszę się "rozgrzać"? Mam nadzieję, że tak się stanie, bo inaczej zbyt wspaniała przyszłość to tego bloga nie czeka =ω=
Nie tylko mój styl pisania potrzebuje rozgrzewki. Ciężko mi pisać aktualnie o czymkolwiek. Dziwnie się trochę czuję, opisując tu swoje myśli. Nigdy nie byłam "wylewną" osobą. Swoje uczucia zawsze wolałam "zostawiać dla siebie". Jeden z powodów założenia tego bloga, to właśnie próba otworzenia się. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
To otworzenie się ma mi pomóc w jeszcze jednej rzeczy - znajdywaniu tematów do pisania. Aktualnie ciężko mi jakiś znaleźć... Moje życie do najciekawszych nie należy. Ale może jak już z powrotem przywyknę do pisania, łatwiej będzie mi znaleźć tematy i.... łatwiej na nie pisać.
Tymczasem może już skończę się kompromitować xD
 Na koniec uroczy fanart z Hyouki :3
Źródło

3 komentarze:

  1. Hej, dodałam Twoj button na amanell.blogspot.com. Wymiana? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ^_^ Wrzucę twój do najbliższego "ogólnego" postu, jeśli ci to odpowiada ;) (o ile nie zapomnę, ale postaram się nie xD)

      Usuń
    2. Rozmyśliłam się. Dodałam z boku bloga ;P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...