niedziela, 20 kwietnia 2014

[Rysunki #1] Belldandy

Czas na pierwszy z rysunków, jakie będę co jakiś czas dawać.
Belldandy - Aa! Megami-sama, Ah! My Goddess
 deviantART   Pixiv
Zaczęłam ją rysować w lipcu xD Dopiero parę miesięcy temu wzięłam się za dokończenie szkicu, jakiś czas później za pokolorowanie jej na kompie i niedawno ją skończyłam. A była pierwszą częścią "projektu", który miał mnie zmusić do rysowania więcej xD Moje lenistwo po prostu mnie dobija. Ale wracając do owego "projektu", miałam zamiar rysować fanarty postaci z różnych obejrzanych przeze mnie anime. Aktualnie próbuję go wznowić. Dokończyłam ten rysunek, kolejnemu zaczęłam robić lineart, a dwa następne zaczęlam szkicować. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P
Ale wypada napisać też coś o samym rysunku. Na pewno jest jedną z lepszych moich prac. Wciąż niestety robię sporo błędów które zauważam za późno >_< No ale po to mam zamiar rysować te fanarty, by dopracować umiejętności. Jest jeszcze jedno, czego chcę się nauczyć - rysowania tła. Od samego początku rysowałam same postacie, dlatego teraz, narysowanie jakiegokolwiek tła, jest dla mnie wielkim wyzwaniem. Na początek planuję jakieś proste, byleby nie były kompletnie białe. Może kiedyś nauczę się rysować coś więcej =ω=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...